April 19, 2013

Златна Мишка


Скъпи Джони,

Пиша ти на Български, защото нещата, които искам да ти кажа не могат да се преведат на Английски ;)

Ама ти знаеш ли какво си, бе мамо.  Ти си една златна мишка малка.  Толкова си пухкав, толкова си сладък, че искам да те лапна цял и да те глътна.  Особено апетитни са ти бузите, крачетата, и устичката.  Ужасно си ми хубаво, дете мое.  С тия очи, изразителни, умни, добри, като ме загледаш, и като започнеш да ми говориш с този сладък гласец, направо ще се пукна от любов.  Откакто си се родил съм те целунала сигурно един милион пъти, и пак не ми стига.  Ти си очарователно създание, Тути, и надмина всичките ни очаквания, оправда всичките ни надежди.  Така бързо растеш, и се развиваш в такива посоки, че си ни взел ума тука.  Омагьосал си ни отвсякъде, и ние живеем в някакво състояние на непрестанно учудване, на пълно щастие, което ни помага да се справяме с трудностите и да ги забравяме моментално, когато видим твоята разкошна муцунка.  Усмивката ти, маменце, ме разтапя на една локва от обич, и всичко, което правиш ме кара да вибрирам от гордост.  Любопитен си, внимателен, хармоничен със света и хората, и си благ - твоя характер не само ме впечатлява, но и ме смирява, защото разбирам, че дори и още на тази ранна възраст има на какво да ме научиш.  Как забелязваш най-малките детайли (напоследък откри Луната и сочиш към нея ежедневно), как ти въздействат шумове, картини, движения (лицето ти е толкова изразително, че си готов за Шекспировия Глоуб), колко трогателно плачеш (когато не искаш да спиш например), и колко смешно си играеш (особено с нещо, което ти е забранено).  Правиш ме спокойна и позитивна, и мога да ти имам доверие че ще станеш един прекрасен човек, един пълноценен млад мъж, който ще бъде себе си с желание и удоволствие, който ще се отнася към другите с уважение, и който ще допринесе към подобряването на света.  Бъдещето е твое, любов моя, защото ти правиш най-доброто днес!

Въобще, Тути, влюбени сме в теб до уши, и няма признаци на оправяне.  Искам все тъй лесно да се разбираме, и да продължаваме да се забавляваме заедно.  Искам всичко за теб, Тути - всичко.

С гушки и целувки и милувки и гъделчета безкрайлион

~ Мама.

P.S. Миришеш разкошно, пристрастена съм към твоето чувство за хумор, благодарна съм, че си здрав, и съм много доволна, че с Шелбинче (Пухла с Рокла) сте си такива добри приятели.  Да не споменавам пък как всичко ти отива, и как караш всички майки да ахкат и охкат (и малко да завиждат) като им кажа, че първите зъбки ти израстнаха на 4 месеца, прояде солидна храна на 4 и половина, на 5 седеше сам, на 6 вече лазеше, на 7 се изправяше на крака, на 8 носеше дрешки за годинка, на 9 направи първите си стъпки, на 10 ходеше стабилно, и на 11 тичаше!







No comments:

Post a Comment